Rabu, 04 November 2015

True Story: Bagaimana Chlorella Berubah One Life Man Lebih 60 Tahun Yang Lalu

True Story: Bagaimana Chlorella Berubah One Life Man Lebih 60 Tahun Yang Lalu

Anda mungkin pernah mendengar tentang makanan super 'yang dikenali sebagai chlorella. Tetapi adakah anda tahu bagaimana kuat pemakanan yang unik adalah?

Biar saya memberitahu anda bagaimana chlorella mengubah hidup seorang lelaki lebih 60 tahun yang lalu ...

Pada usia 54, Hideo Nakayama telah hampir putus harapan. Doktor beliau telah diberikan kepadanya tidak lebih daripada 5 tahun untuk hidup.

Jenazah Allahyarham dipecahkan, dimusnahkan oleh gabungan penyakit dan peperangan. Dalam tempoh empat tahun, dia mempunyai empat operasi untuk masalah kesihatan yang berbeza. Dia akan cuba setiap ubat yang disyorkan oleh doktor dan juga akupunktur dan fisioterapi.

Tidak membantu.

Kemudian rakan mencadangkan dia cuba chlorella. "Saya tidak akan kehilangan apa," kata Encik Nakayama, "Jadi saya mengikuti nasihat beliau."

Dalam tempoh tiga minggu bengkak dalam perut telah hilang dan dalam tempoh sebulan sakit tajam sudah tiada lagi.

"Hari demi hari, saya berasa lebih baik," Encik Nakayama diteruskan. Pada usia 68 - empat belas tahun selepas dia telah diberi hukuman mati oleh doktor beliau - Encik Nakayama mencerminkan, "Sekarang saya mempunyai apa-apa lagi yang perlu dilakukan dengan hospital dan ubat-ubatan hari saya bermakna dan bahagia.."

Penawar ajaib atau hanya kuasa pemakanan yang baik? Apakah chlorella?

"Saya seorang jurutera," jelas Encik Nakayama. "Saya percaya dengan penjelasan saintifik untuk acara-acara Tetapi chlorella membantu banyak perkara, dalam kes saya -. Perkara-perkara yang sains tidak boleh membantu -. Yang saya menjadi tertarik dengan mengapa chlorella bekerja Selepas beberapa tahun penyelidikan, saya membuat kesimpulan ia adalah sangat semula jadi untuk chlorella untuk bekerja. "

Berikut adalah mengapa Encik Nakayama datang ke kesimpulan ini ...

Mengapa Chlorella tidak seperti Pemakanan lain di planet ini

Rekod fosil menunjukkan chlorella adalah sekitar sekurang-kurangnya 540 juta tahun yang lalu! Ia purba. A alga hijau satu sel, chlorella mungkin satu daripada organisma pertama di bumi.

Selama ribuan tahun, chlorella telah terselamat pergolakan iklim, bakteria, virus, kulat dan semua jenis pencemaran. "Chlorella adalah 'makhluk di bumi, angin dan api'," jelas Dr. Frank Liebke Akademi Klinghardt Seni Penyembuhan dan Neurobiologi. Ia masih hidup dan keupayaan untuk terus hidup menekankan daya hidup yang kuat.

Chlorella berhutang hidup yang selesa kepada beberapa ciri-ciri yang unik. Sebaliknya, ciri-ciri ini telah membuat salah satu makanan yang paling berkhasiat di bumi

Spektrum penuh Chlorella ini vitamin dan mineral menyuburkan badan sepenuhnya.
Unik faktor pertumbuhan chlorella Chlorella ini membantu membaiki badan anda dan membina semula dengan cepat.
Bekalan Chlorella yang klorofil dan serat membantu keluar bersih badan anda, melepaskan dari cengkaman toksin terkumpul.
Dari berkhasiat angkasawan ke menyelesaikan kebuluran dunia untuk menyokong kesihatan yang optimum, janji chlorella telah menangkap imaginasi saintis di seluruh dunia.

Orang Jepun - beberapa orang yang paling lama hidup di bumi - meletakkan chlorella dalam mi mereka, puding dan ais krim. Dan mereka menggunakannya di hospital mereka ...

Berjuta-juta orang di seluruh dunia bersumpah dengan makanan istimewa ini ... Boleh chlorella menjadi pemakanan khas yang anda cari selama ini?

Ia terpulang kepada anda untuk membuat keputusan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar