Rabu, 04 November 2015

Adakah Anda Mempunyai Untuk Percaya Chiropractic Untuk Ia Bekerja?

Adakah Anda Mempunyai Untuk Percaya Chiropractic Untuk Ia Bekerja?

Apabila saya memperkenalkan diri saya sebagai chiropractor, saya akan mendapat beberapa jawapan tipikal:

Oh ... (memasukkan renungan kosong yang menunjukkan mereka tidak tahu apa itu)
"Saya suka Chiropractic! Saya tidak boleh bayangkan tidak mendapat diselaraskan."
"Chiropractor A menyelamatkan saya / menyelamatkan saya dari pembedahan / melakukan keajaiban bagi saya."
"Saya harap saya tidak perlu menggunakan perkhidmatan anda!"
"Saya tidak percaya kepada Chiropractic."
Yang terakhir sentiasa retak aku. Jawapan biasa saya, "Itu baik kerana Chiropractic bukanlah suatu agama." Jadi ... adakah anda mempunyai untuk "percaya" agar Chiropractic bekerja? Tidak sama sekali. Ahli tulang secara kerap mengubahsuai kanak-kanak dan mereka tidak tahu apa yang kita lakukan atau bagaimana ia sepatutnya untuk membantu mereka - mereka hanya menjadi lebih baik.

Ahli tulang haiwan merawat pesakit berbulu mereka tanpa menjelaskan program penjagaan kiropraktik mereka kepada mereka atau keputusan yang mereka boleh mengharapkan - namun mereka masih menjadi lebih baik (hanya meminta pemiliknya!).

Ada satu quote hebat BJ Palmer, yang dianggap sebagai pemaju Chiropractic:

"Adakah anda lebih yakin dengan satu sudu ubat berbanding kuasa yang menjiwai dunia nyata?"

Saya pertaruhan anda tidak mempunyai petunjuk bagaimana mana-mana ubat-ubatan yang anda ambil bekerja atau kesan mereka ke atas badan anda. Walau bagaimanapun, anda menjangkakan bahawa mereka akan bekerja dan pil mudah atau obat akan menjaga gejala anda.

Mengapa, adakah anda meragui keupayaan badan anda untuk pulih daripada masalah kesihatan jika diberi peluang untuk berbuat demikian tanpa gangguan? Itu sahaja pelarasan kiropraktik lakukan, selepas semua.

Kami beratur vertebra dengan idea membenarkan sistem saraf anda (ia adalah sistem induk mengawal segala-galanya dalam tubuh anda) untuk bekerja yang terbaik.

Menggabungkan pelarasan kiropraktik dengan air minuman, makan makanan yang sihat, cukup tidur, dan senaman ... baik, anda akan menjadi cukup sihat.

Adakah anda perlu percaya dalam mana-mana faktor-faktor ini untuk membuat mereka bekerja dengan berkesan? Nope.

Adakah anda perlu melakukan perkara-perkara ini secara konsisten bagi mereka untuk menjadi yang berkesan? Sama sekali.

Yang menjadi "niat" aspek sama ada atau tidak seseorang yang percaya dalam penjagaan kiropraktik vs mengambil ubat. Apabila anda mengambil pil, anda boleh melihat kesan serta-merta. A pembunuh kesakitan menghilangkan kesakitan dengan cepat dan anda tahu apabila pil memakai off.

Ambil pil lain dan BAM! - Sakit itu hilang lagi.

Makan beberapa makanan yang sihat untuk meningkatkan kesihatan anda secara keseluruhan dan ia mungkin minggu sebelum anda melihat perbezaan yang besar. Dapatkan pelarasan kiropraktik dan anda boleh melihat beberapa perbezaan pada mulanya, tetapi kebanyakan orang akan mengambil masa antara 3 dan 5 pelarasan untuk benar-benar melihat perbezaan dalam tahap gejala mereka.

Ini akhirnya menjadi perdebatan falsafah lebih daripada perdebatan agama. Anda tidak perlu mempunyai iman atau kepercayaan agar perkara-perkara ini untuk bekerja untuk menjadikan anda orang yang lebih sihat, tetapi anda perlu mempunyai pemikiran yang barang-barang baik yang dilakukan secara konsisten akan membuat perbezaan besar dalam kesihatan dan kualiti hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar