Rabu, 04 November 2015

Mythbusters - Lyme dan Herxing

Mythbusters - Lyme dan Herxing

Dalam dunia Lyme, dalam bilik sembang, blog dan kumpulan Facebook, anda akan mendengar frasa "herxing" terumbang-ambing seperti manik dalam perarakan Mardi Gras. Saya mengambil masa seketika untuk menangkap kerana saya merasakan mereka, saya amat ditakuti mereka, saya menolak mereka, tetapi saya tidak tahu nama mereka.

Reaksi Herxheimer adalah apa yang berlaku apabila bakteria spirochete dikenali sebagai Lyme sedang dibunuh dalam jumlah yang besar. Siaran spirochete ammonia dan toksin saraf apabila mereka "mati-mati". Ia adalah bahan-bahan ini di dalam badan dan ketidakupayaan badan untuk mengendalikan menghilangkan begitu banyak daripada mereka sekali gus, yang menyebabkan Herxheimer.

Nama rasmi reaksi Jarisch-Herxheimer dinamakan sempena dua orang saintis, Karl Herxheimer dan Adolf Jarisch, yang menemui tindak balas selepas merawat pesakit dengan sifilis pada tahun 1800-an. (Wikipedia.com)

Analogi terbaik adalah dengan memikirkan Lyme sebagai kumpulan yang sangat pintar samseng yang membezakan jerangkap samar untuk "tuan rumah" mereka. Jika anda, tuan rumah, mencari mereka dan cuba untuk menyingkirkan mereka, perangkap yg tersembunyi dilepaskan. Seorang juruterbang kamikaze macam, supaya jika mereka perlu pergi ke bawah, anda akan turun dengan mereka.

Jika anda pernah mengalami "mati-mati" dari candida, yang herxheimer dari Lyme adalah seperti 100 kali lebih kuat dan lebih dahsyat bertahan. Perkara yang paling dekat orang "biasa" akan mengalami akan menjadi mabuk. Mabuk adalah tindak balas badan kepada hati tersumbat cuba untuk memproses daripada alkohol daripada sistem dan mengembalikan ia. Sekarang membiak bahawa banyak kali dan kemudian masukkan sakit saraf, sakit sendi, lumpuh, kebas, loya, kabus otak, sakit dada, dan sebagainya, dan anda telah mendapat herx a.

Ia adalah sebab utama mengapa doktor atau doktor pasukan Lyme anda harus memberi tumpuan kepada detoksifikasi organ penapisan anda. Badan perlu bekerja keras dan cepat untuk membersihkan semua toksin saraf dan ammonia dari badan pada kadar yang ia dibuang ke dalam sistem.

Gambar pelupusan sampah selepas mengupas kentang yang cukup untuk hari raya Kesyukuran. Semua orang-orang kulit boleh melambatkan atau menyumbat pelupusan itu kerana ia adalah terlalu banyak terlalu cepat.

Herxheimers dapat dikurangkan dan dielakkan dan masih membersihkan badan daripada Lyme. Saya tahu ini kerana saya telah mengalaminya. Untuk penghidap Lyme, ia adalah sukar untuk percaya dan seolah-olah seperti sebuah mitos. Bukan. Saya pada mulanya, melalui terapi ozon, colloidal silver, cakar kucing, Rife dan doxycycline mengalami herxing yang berlangsung selama beberapa hari pada satu masa. The herx dahsyat lalu yang hampir membunuh saya berkhemah selama lebih tiga minggu.

Herxheimers agak serius dan boleh membawa maut. The neurotoksin Lyme menyerupai racun yang membunuh mangsa gigitan ular beracun. Mereka boleh, jika pergi tidak dirawat, membawa maut. Keracunan ammonia boleh menyebabkan sepsis seluruh organ-organ utama badan. Tambah bahawa kerosakan yang neurotoksin lakukan untuk sistem saraf dan otak dan anda boleh mempunyai penutupan badan keseluruhan.

Herxing juga mempunyai reputasi yang amat berat di kalangan walaupun LLMDs canggih di seluruh negara kita. Adalah dipercayai bahawa herxing adalah satu cara untuk berakhir. Bukan.

Hal ini dapat dielakkan. A betul Lyme doktor akan menggunakan produk untuk meneutralkan toksin saraf, membantu membersihkan badan daripada ammonia, menguatkan organ-organ penapisan dan membersihkan sistem limfa. Jika perkara-perkara ini dilakukan dengan betul, kemudian herxing teruk dikurangkan atau dielakkan sepenuhnya. Doktor saya Dr. David Jernigan, dari Pusat Hansa untuk Kesihatan Optimum ditubuhkan protokol ini untuk penyembuhan secara semula jadi dan tanpa herxing dan ia berfungsi.

Terdapat kerosakan yang cukup dan sakit untuk pulih dan menakluk penyakit Lyme tanpa perlu menambah herxing kepada masalah ini.

Adakah penyelidikan anda dan menyembuhkan cara herxing yang sihat dan bukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar