Rabu, 04 November 2015

Pendekatan bukan pembedahan untuk Meningkatkan peredaran darah

Pendekatan bukan pembedahan untuk Meningkatkan peredaran darah

Terapi pengkelatan dapat Songsang Penyakit kardiovaskular: Selama lebih lima dekad, rawatan chelation telah menyediakan IV kuat dan bebas risiko atau terapi oral untuk membasmi logam berat beracun bersama-sama dengan lain-lain bahan kimia arteri-merosakkan melalui saluran darah. Sejak tahun 1994, Disodium-Mg EDTA Chelation Therapy telah dijaga lebih daripada lapan ribu pesakit menggunakan untuk arteriosclerosis, tahap logam berat ketoksikan, masalah ingatan, penyakit kardiovaskular, keletihan, isu-isu aliran darah, dan banyak lagi.

Ini rawatan tertentu telah terbukti secara perubatan besar dan tidak berbahaya oleh analisis besar yang dibiayai oleh kerajaan di seluruh negara. Mereka telah membuat ia lebih mudah untuk pemulihan fungsi sihat dan taraf hidup bagi pesakit, majoriti yang sudah dapat mengurangkan keperluan untuk prosedur yang tidak menyenangkan dan mahal pembedahan atau bergantung kepada ubat-ubatan preskripsi.

Meningkatkan Aliran Darah tanpa Pembedahan

Penyakit vaskular, yang kelangsingan tubuh badan dan pengerasan saluran darah arteri akibat daripada pengumpulan deposit kalsium patologi, adalah satu sebab utama di sebalik aliran darah yang tidak mencukupi. Terapi EDTA chelation merupakan sebagai satu prosedur yang sangat berkesan untuk meningkatkan keafiatan saluran darah, menghapuskan kalsium, dan meningkatkan ketegasan, yang semua membawa kepada peningkatan peredaran darah.

Oleh itu, rawatan ini menyediakan pengganti yang berkesan dan selamat untuk pesakit yang sebaliknya boleh mengetahui mereka mahu dadah, stent mengganggu, atau pintasan pembedahan.

Chelation Memperbaiki Setiap Aspek Badan Anda

Chelation terdiri daripada pengurusan IV asid amino tiruan dikenali sebagai EDTA (etilena diamine tetra-asetik asid). Disodium EDTA membuat jalan ke dalam sistem peredaran darah melalui kursus IV dan mengikat kepada logam berat seperti kadmium, besi, dan plumbum yang boleh menyebabkan kemusnahan radikal bebas dan kalsium kekal dalam saluran darah dan membawa bahan-bahan berbahaya dengan selamat daripada keseluruhan badan anda melalui air kencing.

EDTA tidak betul diserap melalui saluran usus dan oleh itu pengurusan mulut tidak berjaya. Beberapa profesional perubatan memohon IV Kalsium EDTA sebagai akhbar yang cepat untuk penyingkiran plumbum; namun ia tidak disahkan untuk bekerja dengan tujuan untuk meningkatkan peredaran darah.

Dari masa ke semasa, jenis ubat dengan Disodium EDTA menghentikan peningkatan penyakit radikal bebas, yang merupakan keadaan asas menyebabkan pengenalan arteriosklerosis dan beberapa lain-lain penyakit degeneratif dalam proses penuaan. Ini memberi masa badan keseluruhan dan tenaga untuk pulih dan memulihkan peredaran darah melalui saluran darah kita sendiri. Pengurusan badan manusia kolesterol dan kalsium telah dipertingkatkan dengan mengawal kimia dalaman tisu.

Chelation mempunyai kelebihan bagi setiap dan tiap-tiap sel darah dalam badan, dari yang paling besar saluran darah arteri anda kepada saluran kapilari kecil, majoriti yang terlalu sedikit untuk prosedur perubatan atau berada jauh di dalam minda serta lain-lain organ-organ dalaman yang penting di mana mereka tidak akan dapat selamat mendapat ke dengan rawatan pembedahan.

Kebanyakan masa, sel-sel darah yang paling kecil adalah yang dijangkiti yang paling ketara. Kelebihan chelation berlaku melalui bahagian atas kepala anda ke bahagian bawah kaki, bukan sahaja di bahagian disekat beberapa yang agak besar saluran darah arteri, yang boleh dipintas atau didedahkan oleh rawatan mengganggu tambahan.

Masalah Pelbagai Kesihatan Meningkatkan dengan Chelation Oral

EDTA chelation Rawatan telah menunjukkan kelebihan dalam beberapa masalah kesihatan, seperti:

Tekanan Darah Tinggi
Isu memori
Gangguan autoimun
Penyakit kardiovaskular - dikenali, ketidakselesaan bahagian atas badan; penyakit kardiovaskular; aritmia
Keletihan
Fibromyalgia
Pembuangan logam berat
Yang tidak mencukupi Aliran Darah - menyebabkan kaki dan / atau tangan sejuk; sakit kaki yang lebih rendah; kekurangan nafas; kelihatan & kehilangan pendengaran; fungsi penghadaman tidak baik; mengurangkan daya hidup; pemulihan beransur-ansur daripada luka; masalah mati pucuk; mati pucuk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar