Rabu, 04 November 2015

Dapatkan Grounded - Revolusi Barefoot - Meningkatkan Kesejahteraan Fizikal dan Vitality

Dapatkan Grounded - Revolusi Barefoot - Meningkatkan Kesejahteraan Fizikal dan Vitality

Saya pasti kebanyakan orang akan bersetuju bahawa mencari ubat semula jadi untuk penyakit dan sakit kronik menawarkan anda penyelesaian penyembuhan terbaik dengan jumlah sekurang-kurangnya kesan sampingan. Terdapat banyak ubat semula jadi dan juga campur tangan perubatan untuk hampir setiap penyakit yang diketahui oleh manusia. Satu ubat yang baru ditemui semula jadi dan amalan kesihatan pencegahan yang baru-baru ini muncul dipanggil pembumian. Pembumian, juga dirujuk sebagai asas, pergerakan yang berkembang pesat berdasarkan teori bahawa menghubungkan kepada tenaga elektrik Bumi akan menggalakkan kesejahteraan fizikal dan daya hidup. Siapa yang tidak mahu berasa lebih baik?

Seperti matahari memberi kita vitamin semulajadi dan tenaga frekuensi elektrik Bumi boleh mempunyai kesan yang sama. Terdapat pembumian produk yang terdapat di pasaran untuk membantu mencapai pembumian, bagaimanapun salah satu kaedah yang paling mudah melibatkan berdiri, duduk, berbaring atau berjalan di atas tanah. Kajian pembumian perlu menunjukkan bahawa orang-orang yang tanah mereka pada tidur pengalaman secara tetap meningkat, mengurangkan kesakitan dan keradangan, tekanan dikurangkan, dan peningkatan dalam gejala gastrousus. Tapak kaki kami dilindungi dengan kira-kira 1300 hujung saraf setiap inci persegi. Dengan berjalan berkaki ayam di atas tanah anda membenarkan juta elektron bercas negatif bebas untuk memasuki badan anda. Elektron bebas bercas negatif di permukaan Bumi adalah apa yang membawa tahap tenaga elektrik ke dalam badan kita mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan.

Kasut boleh menjadi penghalang besar dalam menerima tenaga menstabilkan Bumi. Hampir semua kasut diperbuat daripada bahan-bahan bukan pengalir seperti getah, plastik dan bahan-bahan sintetik lain menyekat elektron bebas daripada memasuki badan kita. Jika Pembumian benar-benar boleh membantu kita berasa lebih baik, kebanyakan dari kita lulus banyak kehidupan kita ungrounded dan terputus dari Bumi apabila kita boleh mengalami kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan hanya dengan menukar kasut kami atau pergi berkaki ayam. Grounding diri di luar rumah adalah cara percuma dan berkesan untuk tanah sendiri, walaupun 20-30 minit sehari boleh membuat perbezaan yang luar biasa. Malangnya kita tidak boleh selalu berjalan berkaki ayam kerana hidup zaman moden. Ada kalanya yang berkaki ayam adalah tidak selamat dan tidak bersih. Jadi, apa yang anda lakukan dalam kes-kes seperti ini?

Perkara seterusnya yang terbaik untuk berjalan di sekitar berkaki ayam untuk 'tanah sendiri' adalah dengan memakai buatan tangan moccasins kulit semula jadi. Terdapat banyak moccasins di pasaran diperbuat daripada rusa yang tulen, rusa, rusa Amerika utara dan lembu menyembunyikan. Perkara penting yang perlu diambil perhatian apabila membeli moccasins buatan tangan adalah untuk memastikan mereka tidak mempunyai insole atau pelapik yang diperbuat daripada busa atau bahan sintetik lain. Anda juga akan ingin memastikan bahawa tapak kaki adalah kulit yang lembut dan bukan getah, plastik, krep atau gusi. Kulit semula jadi dan tulen yang digunakan sebagai bahan utama untuk dekad kasut dan abad yang lalu. Semula jadi, kasut kulit asli adalah kasut konduktif terbaik pembumian apabila pergi berkaki ayam bukan pilihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar