Rabu, 04 November 2015

Healing Spiritual Ketika di sebuah kedai

Healing Spiritual Ketika di sebuah kedai

Roh adalah mencari orang dalam semua lapisan masyarakat. Semalam ia membawa saya kepada seorang wanita di sebuah kedai di mana ia kemudian diisi dengan kuasa dan dia hampir jatuh ke atas daripadanya. Sejak hujung minggu anak perempuannya telah kehilangan janin 30 minggu beliau dan mereka semua hancur. Mesej yang diberikan adalah bahawa segala-galanya yang berlaku ada sebab dan walaupun kami tidak tahu apa yang ia adalah melalui kesedihan yang banyak seterusnya kepada Allah memohon pertolongan. Saya telah dihantar kepada beliau dengan bantuan itu.

Terdapat banyak pengamal perubatan kini yang belajar perdagangan mereka daripada orang lain untuk tujuan menjadikannya perniagaan. Mereka membuka kedai dan penggunaan perkara seperti Reiki dan sebagainya. Ini adalah teknik Jepun untuk mewujudkan tenaga kehidupan mengalir melalui badan. Perkara yang sama berlaku dengan akupunktur dan lain-lain jenis rangsangan kepada bahagian-bahagian tertentu.

Kuasa rohani yang mengalir dari Allah, bagaimanapun, adalah sama sekali berbeza. Sebagai permulaan, anda tidak boleh belajar daripada sesiapa. Ia adalah sesuatu yang mengalir melalui saluran dicipta oleh Roh dalam rakyatnya sendiri. Tidak ada kedai diperlukan, tiada tangan pada rangsangan dan sudah tentu tiada wang ditukar. Jika ada yang mencari kebenaran maka jawapannya adalah yang akan datang.

Mengiringi penyembuhan adalah kurnia lidah dan yang melibatkan pautan rohani. Ia mendorong kuasa dan adalah satu cara untuk berkomunikasi dengan Ilahi manakala mesej dan penyembuhan berlaku. Wanita yang menerimanya di kedai ini juga tiba-tiba mungkin mendapati dia mempunyai kata-kata ini yang aneh yang keluar dari mulutnya. Itulah bagaimana rohani penyembuhan berfungsi tetapi ia bukan untuk semua orang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar