Rabu, 04 November 2015

Kebiasaan Makan Sehat untuk Vegetarian - Tukar Diet Anda Untuk Kesihatan yang lebih baik

Kebiasaan Makan Sehat untuk Vegetarian - Tukar Diet Anda Untuk Kesihatan yang lebih baik

Kita semua boleh mengubah diet kita kepada yang lebih baik, sebahagian daripada kita agama bersumpah untuk memperbaiki tabiat makan kita pada 1 Januari setiap tahun. Kebanyakan jatuh di sepanjang tepi jalan dan itu kerana mereka tidak mempunyai pelan diet yang betul, hanya memikirkan tentang mengurangkan pengambilan kek, kerepek dan suspek yang biasa, disebabkan oleh biasa lebih-terlibat pada Krismas!

Hanya melihat perubahan yang sangat kecil dalam diet biasa anda boleh membawa perubahan dalam kesihatan anda, terutamanya jika anda menderita dengan alahan atau penyakit. Satu penyakit seperti dekat di hati saya adalah kolesterol tinggi. Berikut adalah sampel kecil makanan yang boleh membantu mengurangkan paras kolesterol.

Buah-buahan tertentu seperti pisang, oren, pear dan epal.
Sayur-sayuran seperti buah pinggang, haricot dan kacang luas. Bawang, bawang putih dan mangetout jagung pada bongkah itu.
Bran dan bubur dimasak oat.
Roti gandum Granary dan seluruh dan gulung.
Ekzema tidak menghormati umur dan ia sedih melihat anak-anak kecil menderita. Hubungi ekzema disebabkan apabila anda sensitif kepada pakaian atau bahan pencuci. Beralih kepada agen pencuci cecair sensitif pasti membantu dalam kes kami. Jenis yang lain dipanggil ekzema atopik dan sering jatuh dalam dengan menderita asma.

Satu lagi petua Saya baru-baru membaca, walaupun tidak ada bukti saintifik yang boleh didapati, adalah untuk menggunakan daun kubis, pertama dibasuh dan kemudian ditumbuk dan akhirnya dipanaskan ringan dan dibungkus dalam pembalut sekitar kawasan dilaksanakan, ini boleh membuat gatal lebih lumayan. Bernilai cuba? Tiada siapa yang tahu makanan untuk menyalahkan, tetapi kanak-kanak lelaki buruk utama adalah produk tenusu kemungkinan besar, kacang, ikan dan tomato.

Memastikan, sebagai seorang vegetarian, bahawa anda mempunyai gaya hidup yang sihat tidak hanya bermakna anda berpuas hati untuk banyak jauh pada sayur-sayuran dan sedia untuk dimakan penganan diproses atau berpura-pura daging (seperti yang kita panggil). Anak perempuan kami selepas seumur hidup menjadi vegetarian, mendapati dia gluten tidak toleran dan membuka jalan baru untuk meletakkan makanan di atas meja beliau. Sudah hari-makanan siap, cuba memotong ke bawah jika anda tidak boleh menguruskan memotong mereka keluar sama sekali, ia adalah satu cara yang baik untuk meningkatkan kesihatan anda.

Memasak di rumah berbanding makanan segera akan menang setiap kali. Membuat sup anda sendiri boleh menjadi langkah pertama anda. Ia lebih murah dan jauh lebih baik bagimu daripada paket atau boleh, dan anda boleh membuat ia menggunakan sayur-sayuran sangat baik untuk anda.

Meningkatkan tabiat makan anda ialah hayat bekerja, ia sempurna baik-baik saja untuk 'kejatuhan off wagon' dan menikmati beg cip setiap sekali-sekala tetapi tidak lupa matlamat anda. Hanya anda boleh membantu menentukan jangka hayat anda, tidak bergantung kepada doktor anda untuk melakukannya untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar