Rabu, 04 November 2015

Mencari Kaedah Alternatif Kepada Serangan-Percuma Panic Life

Mencari Kaedah Alternatif Kepada Serangan-Percuma Panic Life

Wanita Yunani Purba membuat jenis pipi merah dengan mengecat pipi mereka dengan pes herba yang diperbuat daripada buah dihancurkan dan benih.

Wanita-wanita pada zaman dahulu yang digunakan bahan-bahan semulajadi untuk mencantikkan diri mereka sendiri. Mereka seolah-olah akan melakukannya dengan baik. Jika itu terbukti berjaya untuk mereka, dan tiada kecederaan berlaku kepada mereka maka tidak ada sebab mengapa kita tidak boleh lakukan hari ini apa yang mereka lakukan seratus tahun ago- bukan sahaja di sisi estetik kita, tetapi juga dalam menangani kebimbangan kami dan serangan panik , contohnya.

Semakin ramai orang dengan serangan panik dan kebimbangan memeluk pendekatan holistik untuk menyembuhkan keadaan mereka. Mengapa? Kerana dengan menggunakan pelbagai penawar kebimbangan semula jadi dan banyak teknik sehari-hari sering bekerja dalam jangka masa panjang dengan kemungkinan yang pasti untuk sembuh kekal. Ia juga mengajar tanggungjawab pesakit peribadi untuk menerima pakai perubahan gaya hidup yang sihat.

Ini penawar semula jadi tidak mempunyai ciri-ciri ketagihan sehingga tidak ada ancaman gejala jahat dan kesan sampingan yang buruk. Ini penawar kebimbangan semula jadi dan teknik begitu mudah untuk menggabungkan dalam rutin harian anda, dengan syarat anda cukup sabar untuk berpegang dengannya sehingga anda boleh merasakan perbezaannya. Ia biasanya tidak mengambil masa yang lama walaupun.

Berikut adalah beberapa cara semula jadi untuk mengalahkan serangan kebimbangan dan panik. Adakah awak bersedia? Di sini kita pergi.

1.Valerian adalah kaedah perubatan herba yang sesuai untuk serangan kebimbangan dan panik. Minum teh valerian adalah bantuan tidur yang baik dan semula jadi.

2. Belajar pelbagai teknik bersantai. Sama ada ia adalah yoga, berjalan, membaca atau apa sahaja yang sesuai dengan gaya hidup dan personaliti anda. Mendengar pita bersantai. Melayari internet. Terdapat banyak jenis pita bersantai, cd dan lain-lain Ia menunjukkan kepada anda bagaimana untuk tegang dan berehat kumpulan otot utama. Jika anda merawat badan anda dengan baik oleh memanjakan dengan cara yang ia perlu dirawat, anda akan meninggalkan tiada ruang untuk kebimbangan atau apa-apa emosi buruk yang lain untuk merapikan. Dan jika anda melakukan ini secara berkala, anda akan sentiasa tenang dan tidak mudah gelisah. Anda berasa lebih tenang dan dalam suasana yang baik sepanjang masa.

3. Perlahan-lahan berdepan dengan situasi yang anda telah mengelakkan. Jika berucap di khalayak ramai atau meminta Wanita untuk keluar dengan anda membuat anda saraf maka amalan visualisasi pertama. Bayangkan diri anda berucap di khalayak ramai atau hubungi menghancurkan anda untuk tarikh, jika anda rasa cemas, berhenti seketika kemudian melakukan senaman pernafasan dalam. Adakah ini berulang sehingga anda akan berasa kurang cemas kerana anda membuka seluruh senario dalam fikiran anda. Melakukan ini sebagai rutin mendalam akan dicat di dlm wol dalam fikiran bawah sedar anda, fikiran positif dan akhirnya membuat anda sendiri yakin.

4. Teh hijau mengandungi polyphenols dan thenine. Polyphenols adalah sejenis anti-oksida yang melawan tekanan. Jadi minum teh lebih hijau. Chamomile dan teh serai berkesan dalam memerangi tekanan.

5. Perhatikan apa yang anda makan. Menggabungkan buah-buahan dan sayur-sayuran dalam diet anda untuk menjaga tubuh anda melengkapkan dengan semua vitamin semula jadi yang penting dan mineral. Ia membantu proses pencernaan anda juga.

6. Bercakap dengan rakan dan meluahkan perasaan anda. Jangan biarkan emosi buruk botol sehingga dalam diri anda. Pergi ke forum dan mengambil bahagian. Kami adalah manusia jadi kita perlu interaksi manusia.

7. Anda perlu memusatkan fikiran anda terutamanya jika hari anda adalah huru-hara dengan semua tekanan daripada kerja atau kerja, keluarga, alam sekitar dan kehidupan seharian. Jadi mencari masa untuk yourself- bersendirian, tenang dan berehat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar