Rabu, 04 November 2015

Alternatif yang sihat untuk Popcorn Toppings

Alternatif yang sihat untuk Popcorn Toppings

Mencipta kembali pada 1800-an oleh orang asli Amerika di Mexico, popcorn adalah makanan ringan yang kaya dengan serat dan rendah kalori. Snek gandum hanya mempunyai satu gram lemak yang diletakkan di dalam jagung. Ia topping kami memilih untuk popcorn berperisa yang mungkin mengubahnya menjadi snek yang tidak sihat dengan banyak kalori, lemak dan sodium.

Satu hidangan mempunyai lima cawan popcorn muncul dengan kira-kira dua sudu besar hasil popcorn kernel. Beliau membuat sehingga 7 gram serat dan 110 kalori. Itu tidak banyak kalori untuk mengunyah dalam lima cawan popcorn.

Sejarah

Selepas kedatangan di New Mexico, ia merebak ke China, India dan akhirnya, Amerika Utara juga. Peneroka Eropah diuji popcorn di Amerika Utara, dan itu adalah bagaimana ia ketinggalan ke Eropah juga. Pada masa-masa, popcorn telah digunakan sebagai makanan untuk sarapan pagi. Ramai penjajah disayangi mempunyai popcorn dengan gula dan krim sebagai sejenis bijirin.

Begitu juga, orang asli Amerika, mereka yang menciptanya, muncul jagung dengan membuang jagung menjadi batu api. Akhirnya, sebagai masa berlalu, batu kebakaran telah digantikan dengan periuk dan tanah liat batu. Banyak suku masih menggunakan ini. Dengan Sains mengambil alih, kami kini mempunyai ketuhar gelombang mikro untuk membuat popcorn.

Beberapa Tips untuk snek Popcorn Sihat

Mengelakkan membeli popcorn bersedia: Apabila anda membeli popcorn readymade, anda benar-benar tidak tahu bahan yang digunakan untuk membuat popcorn. Kualiti jagung digunakan atau topping yang telah digunakan tidak boleh dipercayai. Mungkin terdapat peruncit di luar sana yang mungkin memberi anda popcorn berkualiti rendah dengan harga premium. Panggilan rajin untuk tindakan perlu meminta anda untuk membeli mesin popcorn dan membuat anda sendiri peribadi yang berkhidmat dengan apa rasa anda mahu untuk menambah dalam.

Pilih Popcorn organik: popcorn organik yang kerap atau tidak berjaya ke senarai sepuluh jenis makanan yang sering tercemar FDA dengan bahan kimia dan racun perosak. Popcorn organik adalah lebih sihat dan bebas daripada racun perosak dan pengawet.

Popcorn sihat Toppings: Mencari natrium popcorn rendah atau menggunakan versi tanpa garam mentega dan marjerin akan mengekalkan intipati popcorn. Terkenal dengan natrium yang rendah, popcorn sihat untuk jantung anda, dengan syarat bahawa anda tidak menambah komponen garam atau topping dalam kuantiti yang besar. Begitu juga, menambah garam cili percuma atau cili merah akan memberikan anda rasa yang anda mahu mengawal jumlah natrium digunakan. Alat untuk membuat popcorn mungkin untuk campuran perisa dan topping, jadi ada-kurangnya anda perlu bimbang tentang.
Menjadi kreatif dengan cuba minyak berperisa sihat, alternatif natrium rendah dan perasa sihat untuk menambah perisa kepada popcorn anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar