Rabu, 04 November 2015

Grounding dan Tenaga Fields Dengan Terapi Bunyi

Grounding dan Tenaga Fields Dengan Terapi Bunyi

Saya mempunyai perbualan e-mel yang menarik dengan seseorang yang pada minggu lepas bahawa saya mahu berkongsi dengan anda. Kami bermula bercakap tentang pembumian tetapi ia mencapai kemajuan dalam tenaga dan aura bidang.

Q. Bagaimana kita boleh tahu jika kita adalah berasaskan, atau berasaskan cukup?

A. Jika anda tidak berasaskan proses pemikiran anda akan bertaburan. Anda mungkin mempunyai masalah memberi tumpuan, berfikir dengan jelas atau berkomunikasi. Dalam lima segi elemen yang anda akan menjadi udara atau air. Anda tahu anda adalah berasaskan apabila anda boleh memberi tumpuan dan kekal dengan pemikiran yang tanpa terganggu.

Selepas sesi saya menyemak untuk melihat bagaimana keseimbangan klien saya adalah dan jika mereka menghadapi masalah berkomunikasi. Jika mereka kelihatan sedikit un-mendalam, saya akan meminta mereka untuk duduk (tidak meletakkan ke bawah), memberikan mereka sedikit air dan sesuatu cahaya untuk makan seperti kacang atau keropok. Saya juga akan meletakkan Ohm / Bumi (136.1hz) pada lutut dan bahagian bawah kaki mereka (buah pinggang 1) mereka. Saya telah tinggal di dalam hutan dan di tepi lautan jadi saya akan menjemput mereka untuk duduk di luar dan berhubung dengan persekitaran semula jadi.

Saya pernah mempunyai sesi dijadualkan dengan seorang wanita yang pada saat akhir tidak dapat membuat temujanji supaya dia menghantar suaminya sebaliknya. Dia tidak pernah mengalami terapi bunyi atau apa-apa jenis penyembuhan alternatif. Selepas sesi itu beliau perlu menyokong dirinya untuk berdiri tidak dapat berkata-kata dalam ayat penuh. Apabila dia dapat berkata-kata, ia adalah untuk memberitahu saya bahawa dia terpaksa memandu 40 minit di lebuh raya ke lapangan terbang. Sesiapa yang telah didorong di Lapangan Terbang Logan di Boston tahu apa yang boleh menjadi seperti. Saya duduk dia turun dan bekerja pada kaki dan lututnya dengan Ohm / Bumi tala, memberinya sedikit air dan selepas 5 minit dia adalah baik untuk pergi.

Q. Adakah anda bersetuju dengan kenyataan beberapa terapi 'bahawa ia adalah sangat penting untuk terapi dan juga untuk pelanggan untuk dibumikan? Dan ini terpakai kepada sebelum dan selepas sesi itu?

A. Saya tidak bersetuju dengan sebahagian daripada penyata ini. Sebagai ahli terapi saya fikir ia adalah penting yang saya tinggal dibumikan dan sedar jadi saya boleh melihat orang yang saya bekerja dengan memastikan mereka selesa dengan sesi. Air muka atau pergerakan badan akan membantu saya dengan jadi saya tinggal masa untuk melihat. Kadang-kadang saya mendapatkan sensasi dalam badan yang juga kadang-kadang saya akan mengaitkan dengan apa yang pelanggan saya rasa. Jadi berehat dan mengiktiraf bahawa anda sebagai ahli terapi juga menerima penyembuhan tetapi ingat bahawa sesi ini adalah untuk orang yang di atas meja. Anda hanya bernasib baik untuk berada di sana.

Ia tidak penting bagi pelanggan untuk dibumikan semasa sesi. Penyembuhan datang dari melepaskan dan membenarkan diri anda untuk mengalami tahap yang lebih tinggi tenaga dan kesedaran. Sebagai mendalam semasa sesi adalah seperti belon dengan berat terikat kepadanya. Terapung belon tetapi terikat. Satu sesi penyembuhan yang baik ialah apabila berat badan pada hujung tali yang cukup cahaya supaya belon boleh meningkat dari tanah tetapi tidak terbang. Anda keluar dari sesi yang santai dan tanpa dibebani apa yang menyusahkan kamu.

Saya telah melakukan sesi di mana belon dilepaskan dari berat dan pelanggan mempunyai apa yang boleh dikatakan sebagai seorang daripada pengalaman badan. Apabila ini berlaku penyembuhan yang mendalam boleh berlaku, biasanya emosi atau rohani di alam semula jadi. Saya tidak bercadang untuk ini atau cuba untuk menjadikannya satu kenyataan. Pelanggan mengawal ini dan akan berbuat demikian jika mereka bersedia dan sanggup. Itulah sebabnya saya tinggal sekarang dan dibumikan. Jika saya rasa bahawa mereka akan ke dalam penyembuhan yang mendalam atau meditasi, saya akan menyesuaikan sesi saya dan alat-alat yang saya gunakan untuk menyokong proses mereka. Alat yang saya gunakan, garpu penalaan, mangkuk nyanyian, kecapi kristal dan piramid kristal akan berbeza untuk setiap orang.

Q. Jika ia tidak penting untuk tanah pelanggan, bagaimana pula dengan menutup bidang aura atau tenaga? Bukankah ini penting?

A. Apabila anda bekerja dengan tenaga atau aura bidang dengan reiki, garpu tala atau apa-apa jenis amalan penyembuhan, anda bekerja dengan getaran. Getaran tidak boleh dibuka atau ditutup, ia hanya ada di sana, sentiasa. Jika seseorang datang kepada saya mengatakan mereka merasa tertekan, saya menyedari bahawa sebagai getaran yang lebih rendah. Dengan menggunakan garpu penalaan, mangkuk nyanyian dan lain-lain yang saya tahu adalah getaran yang lebih tinggi, saya mewujudkan persekitaran di mana getaran yang lebih rendah tidak boleh hadir dan mesti meninggalkan ruang untuk membuat getaran yang lebih tinggi. Jadi bagi saya ia tidak pernah tentang penutupan medan tenaga, ia adalah mengenai mewujudkan persekitaran di mana sahaja tenaga positif boleh wujud.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar